Maak
werken
met
gevaarlijke
stoffen
veiliger
De Stichting OPS doet haar uiterste best om leden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat er zaken fout gaan of niet zoals afgesproken. In deze klachtenprocedure is vastgelegd hoe het lid een klacht kan indienen bij de Stichting OPS en hoe deze klacht wordt afgehandeld.
Een klacht kan op diverse manieren worden geuit:
U kunt hier een klachtenformulier downloaden
Elke klacht wordt geregistreerd. De volgende gegevens worden genoteerd:
Elke klacht wordt zo mogelijk en uiterlijk binnen twee weken beantwoord. Mocht dit niet te realiseren zijn dan wordt de klager hierover bericht en wordt de klacht na ontvangst binnen zes weken afgehandeld.
Als de klachtenprocedure is afgerond, maar de klager desondanks ontevreden is over de wijze waarop de Stichting OPS de klacht heeft behandeld, dan kan hij/zij schriftelijk bij de Raad van Toezicht in beroep gaan. Dit kan door een brief te sturen aan:
Raad van Toezicht Vereniging OPS
p./a Hoofdstraat 40
9141 TS Wierum
Binnen vier weken wordt het beroep behandeld.
Alle klachten worden geregistreerd op een klachtenformulier en verzameld in een klachtenmap. De binnengekomen klachten worden door de Stichting OPS gebruikt om de kwaliteit van de dienstverlening van de Stichting OPS te verbeteren.